Per què hem d’apostar pel comerç de proximitat?

Josep Arnau, propietari de Supernatural, i Josep Cernuda, propietari de Solmania i el restaurant Recarrega't, formen part de Sant Cugat Comerç

250403-santcugatcomerc-a-cugat.jpg
Josep Arnau (Supernatural), Adela Burgos (SCC) i Josep Cernuda (Solmania i Recarrega't) / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
09/04/25 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

El comerç local s’esforça cada dia per fidelitzar clients i atreure’n de nous. Fer-ho individualment és més complicat. Per aquesta raó Josep Arnau (Supernatural) i Josep Cernuda (Solmania i Recarrega’t), associats veterans de Sant Cugat Comerç, defensen la unió dels botiguers per ser més forts a través d’una única veu. El petit comerç afavoreix un teixit social variat a les ciutats, és més sostenible i, a més, aglutina l’experiència dels seus botiguers. Aquests arguments i altres, en favor del comerç de proximitat, els han compartit Arnau i Cernuda amb Adela Burgos, gerent de Sant Cugat Comerç, al magazín ‘Faves comptades’.

Escolta-ho