L'equip de govern recorda al PP que l'OAC és un dels serveis més ben valorats

L'OAC de la plaça de la Vila

Política

Publicat el 3/nov/15 per Redacció

L'equip de govern respon al PP que l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és un dels serveis millor valorats pels santcugatencs a l'Observatori Sociològic. El govern local remarca que l'OAC respon les reclamacions, els suggeriments i les consultes en una mitjana de set dies.

El PP va criticar la setmana passada el funcionament de l'OAC i va reclamar a l'equip de govern mesures per accelerar el temps de resposta davant les peticions dels santcugatencs. En aquest sentit, el govern local lamenta que els populars no aportin xifres concretes i subratlla que l'OAC respon de forma immediata la ciutadania en els tràmits que té delegats com targetes de bus i de discapacitats, els empadronaments i els assabentats d'obres.

La resta de tràmits obté un número de registre i d'expedient i són derivats a les àrees corresponents, que en els darrers nou mesos han respost un 81% de les comunicacions, segons dades de l'equip de govern.

La regidora d'Informació, Joana Barbany, assegura que l'OAC presta un bon servei a la ciutadania.

Joana Barbany

Tenint en compte el volum de 200.000 atencions que fem, el volum de queixes és insignificant.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Aquest any, l'OAC ja ha efectuat 200.000 atencions: 51.000 són peticions fetes presencialment (3.000 procedeixen dels districtes), 36.000 són trucades i 122.000 són respostes des de la centraleta.