Concentració avui davant de l’Ajuntament per demanar l’alliberament de Junqueras, Forn, Sànchez i Cuixart

171204-concentracio-ajuntament-presos.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
04/12/17 a les 13:10h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural han convocat aquest dilluns a dos quarts de vuit del vespre una concentració davant de la pancarta de ‘presos polítics’ de l’Ajuntament per celebrar l’alliberament sota fiança de sis dels consellers destituïts, entre ells el santcugatenc Raül Romeva. L’entitat també protestarà contra la decisió de mantenir empresonats Oriol Junqueras, Joaquim Forn i els líders d’ANC i Òmnium Cultural Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. Durant la manifestació hi haurà parlaments de representants santcugatencs dels tres partits independentistes i de les dues entitats sobiranistes.

El coordinador local de l’ANC, Xavier Palet, ha explicat a Cugat.cat que serà un acte amb una part de satisfacció i una altra d’indignació i de protesta.

Declaracions

Xavier Palet

En aquest acte hi haurà una part de satisfacció per l’alliberament de sis persones, però una grandíssima part d’indignació pel manteniment a la presó de quatre dels nostres presos polítics. La idea és que parli un representant de les dues entitats i dels tres partits independentistes.

Palet també ha celebrat amb ‘alegria continguda’ l’alliberament del santcugatenc Raül Romeva.

Declaracions

Xavier Palet

Manifestar la nostra alegria que el santcugatenc empresonat pugui ser alliberat. És una alegria continguda perquè seguim tenint quatre presos polítics.

El magistrat del Tribunal Suprem, el santcugatenc Pablo Llarena, ha dictat presó incondicional aquest dilluns per a Oriol Junqueras, Joaquim Forn, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart

i presó eludible amb una fiança de 100.000 euros per a Romeva, a més de Dolors Bassa, Meritxell Borràs, Carles Mundó, Josep Rull i Jordi Turull.