L'Ajuntament de Sant Cugat rep el premi a l'excel·lència en la gestió de persones

L'organització ha destacat la gestió que fa el consistori quan un treballador es jubila

El coordinador general de l'Ajuntament, Ferran Villaseñor, i la cap de servei d'atenció a les persones i estratègia organitzativa, Jani Miñarro, després de rebre el premi. / Foto: cedida

Política

Publicat el 5/oct/21 per Miguel De Antonio

L'Ajuntament de Sant Cugat ha estat guardonat amb el premi a l'excel·lència en la gestió de persones. La delegació santcugatenca, encapçalada pel coordinador general de l'Ajuntament, Ferran Villaseñor, i la cap de servei d'atenció a les persones i estratègia organitzativa, Jani Miñarro, han recollit aquest reconeixement a Salamanca en el Congrés Nacional de Gestió de Persones a l'Administració Local, gràcies al projecte 'mentoria', destinat a optimitzar el coneixement i l'expertesa dels treballadors jubilats, o a punt de jubilar-se.

Aquest projecte forma part del pla de canvi de la cultura organitzativa de l'Ajuntament, que es tracta d'un sistema de treball, on una persona jubilada o a punt de ser-ho, ensenya a una altra persona la feina que farà. L'objectiu d'aquest projecte és doble; per un costat ajudar a portar per bon camí les emocions de la persona que es jubila; i per l'altre, intentar maximitzar el coneixement de la persona que substituirà la que es jubila, perquè pugui repercutir en benefici de l'organització.