Ciprian (Cs): 'S'han malgastat diners en carrils bici que utilitzen un afortunat 3% de la població'

El grup municipal ha encetat la seva intervenció al ple extraordinari sobre l'estat de la ciutat citant l'Observatori Sociològic

Aldo Ciprian és el portaveu del grup municipal de Ciutadans / Foto: Ajuntament

Política

Publicat el 27/feb/23 per Maria Bragós

El grup municipal de Ciutadans ha centrat la seva intervenció al ple extraordinari sobre l'estat de la ciutat d'aquest dilluns fent referència a la mobilitat, la neteja de la ciutat, la seguretat i els impostos com a 'les preocupacions més importants' dels veïns de Sant Cugat. El seu portaveu, Aldo Ciprian, ho ha dit esmentant la darrera onada de l'Observatori Sociològic, i ha recordat que aquesta enquesta va donar la pitjor nota registrada des del 2013 a l'estat general de la ciutat amb un 6,5. A banda, Ciprian ha presumit del fet que Cs hagi 'centrat la seva feina en aquests temes' des de l'oposició.

Escolta-ho

Un altre comentari que el grup ha fet al govern ha anat dirigit cap als carrils bici, assegurant que "s'han malgastat diners prioritzant-los", quan el percentatge de la població que els utilitza "no resol el problema de la contaminació ni de la mobilitat". Ciprian també ha criticat el retard en les subvencions que han patit moltes entitats de la ciutat, "després d'haver dilapidat milions a Ragull Centre, Torre Negra o La Mirada", ha afegit.

Al voltant de la pressió fiscal, Ciprian ha afirmat que el govern "s'ha caracteritzat per incrementar la pressió fiscal sobre les famílies tot i la crisi econòmica", explicant que "la pressió fiscal en els últims quatre anys ha crescut 90 euros per habitant".

Per altra part, el portaveu s'ha mostrat orgullós que els CAP de Valldoreix i Can Mates i els consultoris de la Floresta i les Planes estiguin oberts durant tot l'estiu, ja que el seu grup va instar el govern municipal a demanar-ho a la Generalitat a través d'una moció que va esdevenir institucional.


DECLARACIONS

Aldo Ciprian

O malgastar els diners prioritzant la construcció de carrils bici que utilitzen un afortunat 3% de la població que no resol el problema de la contaminació ni de la mobilitat a la ciutat.

Your browser doesn’t support HTML5 audio