L'alcalde atendrà personalment la ciutadania a l'OAC el darrer dimecres de mes

El servei 'L'alcalde t'escolta' s'obre el 27 de setembre en horari de matí i tarda

Vallès, parlant dilluns amb la ciutadania en l'acte institucional de la Diada / Foto: Ajuntament

Política

Publicat el 12/set/23 per Sílvia González

L'Ajuntament activa un nou canal de comunicació amb la ciutadania: 'L'alcalde t'escolta'. Tal com va anunciar ell mateix aquest agost, Josep Maria Vallès atendrà personalment les santcugatenques i santcugatencs que ho desitgin l'últim dimecres de cada mes. Ho farà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), ubicada a l'Ajuntament, en horari de matí i tarda, de 9 a 12h i de 16 a 18 h. El servei està adreçat però a la ciutadania que no té accés directe amb l'alcalde, per tant queda descartada la participació d'entitats que sí ho fan per altres canals, així com assistents habituals de l'audiència pública. Per optar al servei, que s'obre el 27 de setembre, es recomana demanar cita prèvia a www.citaprevia.gestorn.com/santcugat o trucar al 010 o al 900 104 941.

El servei 'L'alcalde t'escolta' és una idea del mateix Vallès, amb l'objectiu de ser 'més accessible a la ciutadania' i 'per obrir una porta a aquells veïns i veïnes que la poden necessitar'. Vallès atendrà consultes, propostes i demandes i les traslladarà al departament corresponent, però no efectuarà tràmits.

Les atencions tindran una durada màxima de 15 minuts i rebran resposta en un termini màxim de 15 dies. Les persones que no demanin cita prèvia seran ateses en cas que hi hagi temps.