El servei ‘L’alcalde t’escolta’ atén més de 100 persones en el seu primer trimestre

La majoria de temes abordats fan referència a la via pública

240124-alcalde-escolta-oac-taulell-a-ajuntament.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
03/02/24 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

Josep Maria Vallès ha atès 118 persones entre setembre i desembre amb la posada en marxa del canal de comunicació amb la ciutadania ‘L’alcalde t’escolta’. Ha rebut 257 peticions per part del veïnat, de les quals s’ha donat resposta a 179. La majoria de peticions (47) fan referència a aspectes sobre la via pública, però també s’han abordat temes relatius als parcs i jardins (28), a la seguretat (22), als serveis socials (16) i a la mobilitat (13).

‘L’alcalde t’escolta’ és un servei engegat aquest mandat amb què Josep Maria Vallès atén la ciutadania l’últim dimecres de cada més. Ho fa des de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, de 9 a 12 h i de 16 a 18 h. S’hi poden adreçar les persones que no tinguin accés directe a l’alcalde; per tant, és un servei que no poden usar ni entitats ni els assistents habituals a l’audiència pública del ple municipal. Per optar al servei es recomana demanar cita prèvia a www.citaprevia.gestorn.com/santcugat

o trucar al 010 o al 900 104 941.