
Imatge del dinar a l'acte 'A l'abril, lluites mil', l'espai reivindicatiu d'En Comú Podem / Foto: Cugat Mèdia
Jornada reivindicativa
Els comuns han organitzat una primera edició d'aquesta jornada anomenada 'A l'abril, lluites mil' on ha volgut deixar ben clar que l'objectiu és crear xarxa i comunitat, segons ha explicat Ramon Gutiérrez. Per Gutiérrez, "Sant Cugat té moltes lluites com són l'habitatge, drets culturals o la sostenibilitat entre d'altres". "Aquest espai lúdic-festiu també és un moment per analitzar els dos anys de l'equip de govern", assenyala el portaveu dels comuns a Sant Cugat.Decisius a Catalunya i a l'Estat espanyol
L'exdiputat dels comuns al Parlament Joan Carles Gallego ha deixat ben clar que "la política del seu partit és clau al govern català i espanyol aconseguint la pujada del salari mínim interprofessional, la reducció de la jornada laboral o de l'habitatge". "Estem demostrant que fem polítiques útils", ha explicat Gallego.
D'esquerra a dreta, Joan Carles Gallego i Ramon Gutiérrez / Foto: Cugat Mèdia
Joan Carles Gallego
Fem una política útil i de responsabilitat amb temes importants.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.