Salvador Gausa
Estem satisfets perquè és una infraestructura per als ciutadans i el sector econòmic, i perquè és necessària per a la zona.
CiU ha fet un balanç positiu de la partida que es destina al tram Terrassa-Abrera, però reclama que l'autovia arribi fins a Granollers. La federació nacionalista ha criticat que ICV-EA i ERC s'oposin a la totalitat del projecte. Així ho ha expressat el portaveu local, Joan Recasens.
Joan Recasens
Cal que l'autovia arribi fins a Granollers i que serveixi com a autèntic Quart Cinturó.
ERC accepta el tram Terrassa-Abrera, perquè s'han acceptat les modificacions a aquesta part de la infraestructura. Segons el president de la secció local d'ERC, Narcís Clavell, una votació d'ERC en contra de tot el paquet hauria provocat que el PSC amb el suport d'altres grups hagués deixat el projecte del Quart Cinturó tal i com estava inicialment.
Narcís Clavell
Acceptem el tram Terrassa-Abrera perquè hem aconseguit modificacions al projecte, però rebutgem que arribi fins a Granollers.
Per la seva banda, el Partit Popular s'ha mostrat molt satisfet per l'assignació de 27 milions d'euros a la construcció del tram Terrassa-Abrera. Els populars han recordat que el Quart Cinturó és una 'reivindicació històrica del seu grup'. El president del PP de Sant Cugat, Rafael Enríquez, fa una valoració positiva de l'assignació pressupostària.
Rafael Enríquez
Estem satisfets per la partida econòmica que s'hi dedica. És una reivindicació històrica de CiU i el Partit Popular.
Per últim, el grup al Congrés d'Esquerra Verda (EV), del qual forma part ICV-EA, ha votat en contra del paquet de Foment, perquè considera 'innecessària' la infraestructura. Els ecosocialistes es mostren partidaris de potenciar el transport públic per millorar la mobilitat de l'area metropolitana. Escoltem el portaveu municipal d'ICV-EA, Xavier Boix.
Xavier Boix
ICV-EA està en contra de la infraestructura perquè no és necessària i perquè Catalunya ha de decidir en qüestions de mobilitat.
Els ecosocialistes també lamenten que el PSOE no hagi permès que la Generalitat gestioni les inversions per destinar-les a millorar la mobilitat al Baix Llobregat i el Vallès Occidental.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.