Joan Calderon (ICV): 'L'anunci al 'Financial Times' és un insult a la intel·ligència'

El portaveu d'ICV-EUiA, Joan Calderon

Política

Publicat el 12/mai/10 per Jaume Blanche

ICV-EUiA considera que l'anunci de l'Ajuntament al 'Financial Times' és una 'broma de mal gust' per a la ciutat. Segons el portaveu local, Joan Calderon, el fet que el consistori hagi pagat 20.000 euros per promocionar-se al principal diari econòmic del món és 'vergonyós' en temps de crisi, i afirma que aquesta xifra s'hauria pogut destinar a fer moltes polítiques a la ciutat.

Calderon assegura que l'Ajuntament ha comès un 'error greu', ja que, segons l'ecosocialista, aquesta no és la manera de promocionar la ciutat. El portaveu del grup ha explicat la reacció d'ICV-EUiA, en una roda de premsa aquest dimecres.

Joan Calderon

Amb 20.000 euros es poden fer moltes coses. Gastar-se aquests diners amb l'anunci és una broma de mal gust, i és un insult a la intel·ligència.

Your browser doesn’t support HTML5 audio










Segons els ecosocialistes, per veure la magnitud de la despesa que comporta aquest anunci es pot comparar amb la quantitat destinada a ajuts d'urgència social durant el 2009, que va arribar als 17.000 euros. Calderon ha afegit que amb la quantitat destinada a pagar l'anunci al 'Financial Times' es podria haver desenvolupat, per exemple, una política activa d'ocupació. És per això que, per ICV-EUiA, és 'lamentable' que s'hagi destinat aquesta suma de diners a l'anunci enlloc de solucionar els problemes de la ciutat.

L'anunci, publicat dijous passat, acompanyava un article que elogiava les polítiques de promoció econòmica de Sant Cugat en un suplement monogràfic titulat 'Fent negocis a Catalunya'. El text destacava la gestió municipal dels últims set anys, orientada a atraure activitat empresarial.