Recoder s’acomiada dels santcugatencs com a alcalde

recoder-felicitacio-nadal-2010.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
24/12/10 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’alcalde, Lluís Recoder, ha dedicat la seva última felicitació de Nadal com a batlle a acomiadar-se dels santcugatencs. El també diputat al Parlament ha fet balanç del seus tres mandats, dels quals ha dit que se sent privilegiat i orgullós. Recoder ha animat els santcugatencs a veure el 2011 ‘amb esperança’, tot i la situació econòmica. Mira la felicitació de l’alcalde a Cugat tv

En el missatge de Nadal, Recoder ha agraït ‘el suport, la crítica, l’escalf i l’exigència’ de la ciutat, sobretot d’aquella part del municipi que ‘és un poble’. L’alcalde ha assegurat que el seu principal objectiu ha estat integrar dins aquest ‘poble’ tots els santcugatencs. Així s’ha acomiadat Lluís Recoder de la ciutadania.

Declaracions

Lluís Recoder

Ha estat un privilegi poder servir a la ciutat. He intentat treballar amb esforç, il·lusió, dedicació i honestedat. Marxo tranquil i amb l’orgull d’haver contribuït a fer una gran feina.

L’alcalde també ha encoratjat els santcugatencs a gaudir de les festes amb la multitud de propostes culturals i d’oci que aquests dies omplen la ciutat. Recoder va anunciar que no repetiria com a candidat a la properes eleccions municipals.