El PP critica el perjudici veïnal i comercial de les obres de la plaça Barcelona


  • Comparteix:

Bruno de Salvador i Maria Dolors Domènech en un moment de la roda de premsa

Bruno de Salvador i Maria Dolors Domènech en un moment de la roda de premsa

El PP critica les conseqüències que poden tenir les obres de la plaça de Barcelona pels veïns i els comerços de la zona. Els populars destaquen la desaparició d'una quarantena de places d'aparcament en un espai amb pocs pàrquings particulars i lamenten que les obres no solucionaran la manca de moviment comercial de la plaça. Per solucionar-ho i revifar la zona apunten possibles alternatives com la d'estendre el mercat dels dijous a aquest emplaçament.

La regidora del PP Maria Dolors Domènech ha explicat que cal fer un esforç per repensar aquest espai.

Maria Dolors Domènech

Siguem realistes, el comerç està al carrer Santa Maria. Per atreure gent caldrà, per exemple, que s'hi estengui també allà el mercat dels dijous.


D'altra banda, el PP dóna suport a la intenció de l'equip de govern d'apostar per la gestió privada de la sala de concerts. Els populars consideren que en època de crisi no s'han de gastar diners públics en aquesta qüestió. De tota manera, consideren imprescindible que l'acord, que encara s'ha de concretar, contempli una reserva d'espai per grups locals on puguin assajar i actuar. Els populars demanen també transparència a l'equip de govern en tot aquest procés.

El PP també ha criticat 'l'excessivament alt' pressupost de la propera edició del 'Mou-te', que s'enfila als 30.000 euros aproximadament i que organitzen Cugat.cat i l'Ajuntament.



  • Comparteix:

COMENTARIS

La tibieza del PP deja ver la mano de Génova. Hay zonas de Sant Cugat donde las calles están sin asfaltar, hay vecinos sin alcantarillado, calles y tramos urbanos de carretera sin aceras y sin alumbrado público y así un largo etcétera. ¿Qué falta le hace a la plaza de Barcelona un cambio?. Es más, creo que ya está bien de destrozar la historia, hay cosas que forman parte del paisaje de una población, tal es el caso de la plaza de Barcelona. Por otra parte, tenga en cuenta el equipo de gobierno municipal que si sigue aumentando las zonas peatonales no hace mas que contribuir a SENTAR LAS BASES DE UNA FUTURA CIUDAD FANTASMA. Pasear las calles de Sant Cugat es peligroso, el núcleo poblacional de Sant Cugat es muy disperso por lo que multitud de santcugatenses nos vemos en la obligación de coger el coche para ir a realizar nuestras compras y poder cargar lo comprado. ¿Creen Vds. que arrastraremos el carrito y las bolsas de la compra a través de un peligroso laberinto de calles haga frío o calor, llueva o nieve y disputándonos con las bicicletas el espacio natural de los peatones?. Si añadimos las dificultades de encontrar aparcamiento y la voracidad recaudatoria municipal que cada vez deja menos aparcamiento libre, aderezado con unas gotitas de crisis, el resultado es patente: locales y locales y más locales cerrados en las calles de esta población. Ese es el futuro que están labrando para Sant Cugat, un pueblo sin comercio y con las calles vacías durante las horas de este comercio pues el ciudadano se ve obligado, por las malas políticas, a desplazarse a otras poblaciones y a los centros comerciales para realizar sus compras con comodidad. No pierdan de vista que con los FGC en veinte minutos estamos en el corazón de Barcelona y que puestos a camirar unos 15 minutos para llegar a la estación de nuestro barrio, coger el tren y apearnos en Sant Cugat, y digamos caminar desde la Pza. Lluís Millet a digamos la Pza. Octaviá a comprar en cualquiera de los comercios de la zona, cargar lo comprado, regresar a la estación y al llegar a mi barrio, otra vez los 15 minutos hasta mi casa, ahora además cargada, me sale mucho a cuenta pasear por las Ramblas de Barcelona hacia la Boquería y disfrutar del espectáculo multicultural que allí se desarrolla todos los días.

Maria del Carmen Freidias. Enviat el 29/jul/11


OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.