L'EMD enceta el camí per engegar l'administració electrònica

Moment de la junta, aquest dijous

Política

Publicat el 24/mai/12 per Sílvia González

L'EMD de Valldoreix ha iniciat els tràmits per dotar el territori d'una seu electrònica que permeti els ciutadans fer gestions amb l'administració valldoreixenca a través d'Internet. Per fer-ho possible la junta de veïns d'aquest dijous ha aprovat de forma inicial el reglament i l'ordenança de creació i funcionament de la seu i registre electrònics, avalats per un conveni de col·laboració amb el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC). Tots els acords s'han fet per unanimitat.

Amb l'arribada de la seu electrònica a Valldoreix, els ciutadans del territori podran millorar les gestions del dia a dia amb l'EMD. Entre d'altres coses, els valldoreixencs podran accedir als edictes i documents públics i fer suggeriments i queixes.

El primer pas per fer realitat l'administració electrònica ha estat l'aprovació d'un conveni de col·laboració amb el Consorci AOC per a la utilització dels serveis de seu i tauler electrònics. Laura Baldoví és vocal de Serveis Interns i Comunicació.

Laura Baldoví

És un seguit de mecanismes que ens permet accedir a la informació

Your browser doesn’t support HTML5 audio



La iniciativa també s'ha acompanyat de l'aprovació inicial del reglament i l'ordenança de creació i funcionament de la seu i el registre electrònics. Aquests acords han tirat endavant de forma unànime amb els vots de CiU-Actuem, la Candidatura de Progrés i Catalanista de Valldoreix (CPCV) i el PP.