La uaSC proposa millorar la resposta municipal a les comunicacions ciutadanes

Membres de la uaSC en una anterior roda de rpemsa

Política

Publicat el 22/jul/13 per Raquel Ligero

La uaSC proposa la creació d'una base de dades centralitzada que permeti millorar la resposta del consistori a les peticions ciutadanes. La formació d'independents assegura haver detectat malestar entre els veïns de la ciutat per la demora amb què l'Ajuntament contesta les seves queixes, peticions o suggeriments.

La uaSC es mostra preocupada per la manera com el consistori dóna resposta a les comunicacions que els santcugatencs fan arribar a la corporació municipal. Segons la formació, que no té presència al ple municipal, els ciutadans han d'esperar un llarg període de temps fins que la seva petició és satisfeta i en moltes ocasions, diuen, mai arriba.

El president del partit, Jaume Massanés, ha explicat a Cugat.cat que la millora d'aquest servei passaria per la centralització en una sola base de dades d'aquestes demandes. Això permetria fer un seguiment de l'estat de la petició per part de tècnics, responsables polítics i també dels santcugatencs.

Jaume Massanés

El ciutadà podria seguir, amb totes les mesures de seguretat, com evoluciona la seva demanda. El responsable polítics també podria consultar en temps real l'evolució de la petició.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Amb aquest sistema també es podria, segons planteja la formació, disposar de més informació que ajudaria a avaluar el servei al ciutadà i, en cas de ser necessari, adoptar mesures correctores.