L’espai artístic Pou d’Art organitza un any més els tradicionals tallers d’estiu. Aquests cursos estan organitzats per setmanes i en tres categories diferents: per a nens i nenes a partir de quatre anys, per a joves i per a adults. Les inscripcions ja es poden fer a la seva pàgina web.
Per als més petits, nens i nenes de quatre a vuit anys, Pou d’Art ha organitzat tallers d’expressió plàstica on utilitzaran diferents tècniques. Per aquesta franja d’edat, l’espai artístic també ha preparat un taller anomenat ‘La plàstica dels artistes’ on es faran tant pintura i collage passant per l’escultura amb fang i guix. La responsable de Pou d’Art, Maria Fabre, parla dels objectius dels tallers.
Maria Fabre
Per als nois i noies de 10 a 16 anys, Pou d’Art ofereix un taller de còmic i il·lustració, el taller ‘La plàstica dels artistes’ adaptat a aquestes edats, i un altre curs de dibuix i pintura on es faran sortides a l’exterior. Finalment, per a adults hi ha tallers de fotografia, inicial i nocturna, dibuix i pintura a nivell avançat. Els preus estan adaptats als actuals temps de crisi. Maria Fabre ho ha explicat a Cugat.cat
Maria Fabre
Els cursos s’organitzen per setmanes, des de finals de juny a principis d’agost i des de finals d’agost a principis de setembre. Les inscripcions es poden fer des de la pàgina web de la galeria-taller Poudart.com.

