Pou d’Art proposa sis tallers intensius al juliol

pou-dart-tallers-estiu-2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/06/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Pou d’Art proposa sis cursos intensius aquest juliol. Els tallers estan enfocats a diverses disciplines en sessions d’un sol dia. Cistelleria, treballs amb vímet, relleus de guix, pintura i tapís són algunes de les propostes que l’espai inclou en aquest cicle, que s’afegeix a l’oferta de cursos per a joves de quatre a 16 anys.

Els tallers que s’oferiran són relleus de guix, dibuix a l’aire lliure, mini tapís, fruiteria de vímet, pintura amb tècniques mixtes i cistella per a bicicleta. L’objectiu d’aquests tallers és oferir una petita mostra del que es podrà trobar a partir de setembre a Pou d’Art, que canviarà de filosofia per deixar de ser una galeria i convertir-se en un espai de tallers, com explica la director Maria Fabre.

Declaracions

Maria Fabre

Estan pensats per donar un tastet del que serà Pou d’Art a partir de setembre. Oferirem molts més tallers per a joves i adults.

El primer taller serà el de relleus de guix el 5 de juliol.