Premiats dos alumnes de La Farga en un concurs de fotografia

-->
Enllaç copiat al clipboard
17/06/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Dos alumnes de l’escola La Farga de Sant Cugat han resultat premiats a la setena edició de l’ Experiència fotogràfica internacional dels Monuments. Es tracta d’un concurs organitzat per la direcció general del patrimoni cultural que enguany ha premiat 24 estudiants i 4 professors d’arreu de Catalunya.

En el cas dels alumnes de la Farga, Guillem Planas i Xavier Gomez van realitzar les fotografies durant el mes de maig al monestir romànic de Sant Pere de Roda, a l’alt empordà. Planas, alumne de primer de batxillerat, s’ha mostrat sorprès pel guardó.

Els guardonats rebran un diploma internacional del Consell d’Europa, així com un viatge a Estrasburg i una càmara fotogràfica, entre d’altres premis. Enguany s’han presentat més de 50 mil fotografies totes elles de gran qualitat, segons ha assegurat la Direcció general del patrimoni cultural del govern català. El lliurament dels premis tindrà lloc el 26 de setembre a la Pia Almoina de Barcelona, on quedarà instal·lada una exposició amb les millors fotografies que han participat en el concurs.