Primera festa de l’atletisme a Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard
16/01/08 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

El Club Muntanyenc Sant Cugat organitza dissabte la ‘Nit de l’atletisme’. Un sopar amb lliurament de premis i alguna sorpresa més seran els ítems d’aquesta festa.

Més de 200 participants ja han confirmat la seva presència a la primera festa de l’atletisme, que a partir de dos quarts de nou del vespre tindrà lloc al Sant Cugat Hotel & Restaurant. Un acte que l’entitat local organitza per, d’una banda, mirar de reunir tota la gent del club i, de l’altra, per remarcar la importància d’aquest esport a la nostra ciutat. Tot això en una temporada en que el Muntanyenc ha aconseguit grans resultats als campionats de Catalunya i d’Espanya.

Declaracions

Osvaldo Romero

Farem un homenatge a la desapareguda Xènia Hosta, a la Lucía Caballero i al Jordi Vidal

Serà una nit molt especial, plena també d’homenatges i sorpeses, com explica el president de la secció d’atletisme del club Oswaldo Romero. Aquesta ha estat una temporada de gran creixement per al club santcugatenc, no només pels resultats esportius, sino també pel l’increment social que ha viscut la secció, que ja compta amb un total de 96 atletes. La intenció, des del club, és la de continuar creixent i celebrant més ‘Nits de l’atletisme’.