Pros (CUP): ‘El nostre projecte no es trepitja amb el de SI a nivell municipal’

guim-pros.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/12/10 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura

El cap de llista de la CUP de Sant Cugat, Guim Pros, considera que la possible irrupció de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) a les municipals no ha d’afectar les expectatives electorals de la seva formació. Pros, que ha destacat que són propostes molt diferents, no creu que es ‘trepitgin’ perquè la CUP porta temps treballant polítiques socials i d’esquerres.

Pros ha valorat d’aquesta manera la possible entrada de SI a la política municipal.

Declaracions

Guim Pros

No crec que la CUP es trepitgi amb SI. A nivell local pesa més la política social i municipal i la CUP porta temps amb polítiques d’esquerres.

Pros ha lamentat els problemes interns d’ERC a l’àmbit local i nacional. En aquest sentit, ha explicat que és possible que això els ajudi a rebre més suport electoral a les municipals, però ha subratllat que no és agradable créixer pels problemes d’altres partits. Per a les eleccions d’aquest maig, Pros s’ha mostrat segur d’arribar a tenir representació al ple municipal i que l’objectiu és fer-ho amb el màxim nombre de regidors possible.