29/11/24 a les 13:14h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
El comerç ja no es conforma amb les tradicionals rebaixes de després de Reis. Dels Estats Units va arribar el concepte del Black Friday i del Cyber Monday. En origen totes dues dates, que se celebren l’últim divendres de novembre i el primer dilluns de desembre, servien perquè els grans magatzems i cadenes oferissin al consumidor grans descomptes que l’incitessin a avançar les seves compres nadalenques. Avui dia, però, els establiments allarguen aquesta campanya gairebé una setmana. Com ho rep tot això la ciutadania? Aprofita totes aquestes oportunitats o les seves compres són més conscients? Cugat Mèdia ha sortit al carrer l’opinió de la gent.
Declaracions
Consumidors
Normalment no ho aprofito. Ni per comprar-me roba ni res. / Jo el que faig és que m’ho miro abans i després comparo el preu del Black Friday perquè de vegades ho apugen i tot! / Jo crec que és millor comprar quan un ho necessita, és quan ho encerto.
Tags:

