Ràdio Sant Cugat recupera els Premis Santcugatenc de l’Any, una iniciativa que vol reconèixer la tasca de ciutadans o entitats duta a terme al llarg de l’any passat. A partir de demà, qualsevol santcugatenc podrà proposar el seu candidat a través de diversos sistemes.
La dissolució de l’Associació Amics de la Ràdio, entitat que va encarregar-se de l’organització de les darreres edicions dels premis, va ser la causa que aquesta iniciativa restés paralitzada alguns anys. Per organitzar la setzena edició d’aquests premis, Ràdio Sant Cugat compta amb la col·laboració del Tot Sant Cugat, el Diari de Sant Cugat, Televisió de Sant Cugat i el Centre Cultural. En total s’entregaran sis guardons: Solidaritat i Civisme, Cultura i Art, Economia, Esports Promoció de la Ciutat, i Reconeixement a tota una trajectòria al servei de la ciutat. Segons Ramon Luque, un dels membres de l’organització, iniciatives com aquesta col·laboren a cohesionar la ciutadania.
Les nominacions per determinar els candidats començaran demà i es podran fer a través de diferents canals. El Tot Sant Cugat i el Diari de Sant Cugat publicaran unes butlletes que s’hauran d’emplenar i dipositar en unes bústies situades a la recepció de la ràdio i a la Casa de Cultura. Televisió de Sant Cugat també activarà un sistema de participació que engegarà properament. Ramon Luque ens explica com es pot votar a través de Ràdio Sant Cugat.
El lliurament dels premis es farà el proper 23 de febrer al Teatre-auditori del Centre Cultural. L’acte comptarà amb les actuacions de la Companyia Elèctrica Dharma, el Cor Aulos, l’Escola de Dansa Laura Esteve i l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat.

