Ràdio Sant Cugat retransmetrà la final de la Lliga de Campions

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
16/05/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura

Amb el lema “Mira-ho on vulguis i escolta-ho a la teva emissora”, Ràdio Sant Cugat, retransmetrà diemecres al vespre la final de la Lliga de Campions entre el Barça i l’Arsenal. L’emissora municipal s’apropa, una vegada més, a un esdeveniment ciutadà amb un programa en directe des de les vuit del vespre i amb connexions en directe amb París, Barcelona i Sant Cugat. El programa serà dirigit per Carme Reverte i la locució anirà a càrrec de Joan García.

Aquest programa especial començarà a les 8 del vespre amb una prèvia que inclourà connexions en directe amb la plaça d’Octavià i la seu de la Penya Blau-i-grana des de Sant Cugat, Barcelona, i l’estadi de Saint Denis,a París. A més d’aquest desplaçaments l’emissió comptarà amb l’anal·lisi tècnica de l’entrenador del Sant Cugat Esport Jordi Muñoz i els comentaris de Eduardo Pérez, exàrbitre de segona divisió. En el tram final del programa es farà el sorteig per connèixer els guanyadors de la “Porra” de Ràdio Sant Cugat. L’emissió d’aquest especial amb motiu de la final de la Lliga de Campions finalitzarà a les 12 de la nit.