Rafa Ruiz veu amb bons ulls el calendari de Superlliga 2 del Volei Sant Cugat

voleibol_cvsc_grao_14_15_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
31/07/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El tècnic del Club Voleibol Sant Cugat, Rafa Ruiz, assegura que que el calendari els afavoreix perquè no els obliga a fer desplaçaments llargs de manera continuada. Ruiz confirma que veu complicada la primera jornada perquè s’enfronten contra l’Illa Grau Castelló fora de casa i hauran de fer un viatge llarg el mateix dia del partit, fet que perjudica el joc de les santcugatenques.

Ruiz afirma que no miren la classificació de la darrera temporada per determinar si un partit serà complicat perquè creu que els equips canvien, fan fitxatges i modifiquen la forma de joc. A més, assegura que no veu l’equip santcugatenc com un dels favorits perquè aquest any juga amb un equip nou i molt més jove. L’entrenador de les vermell-i-negres destaca que l’únic problema que veu aquesta temporada és que els equips nous de SuperLliga 2 són una incògnita perquè mai han jugat contra ells i desconeixen el tipus de joc, el nivell i els fitxatges que hagin pogut fer. Ruiz creu que tots els clubs són rivals difícils.

Declaracions

Rafa Ruiz

Els equips nous ens preocupen perquè poden fer grans fitxatges.

El Club Voleibol Sant Cugat té set incorporacions, cinc jugadores del juvenil i dos fixatges del Barça i del CV Sant Boi.