El tinent d’alcalde de Presidència acusa ICV-EA de falta d’autocrítica per queixar-se de l’escassa participació dels ciutadans als plens municipals. Joan Recasens recorda que als municipis on governen els ecosocialistes les intervencions dels veïns són encara més difícils, tot i que admet que els mecanismes de participació es poden millorar.
El tinent d’alcalde de Presidència assegura que comença a estar-ne tip de la falta d’autocrítica d’ICV-EA i recorda que en ciutats com Barcelona o Terrassa, on formen part de l’equip de govern, les vies de participació són encara més difícils. En aquests municipis, els ciutadans han de presentar abans dels plens les seves preguntes i, sovint, les respostes triguen molt a produir-se.
Recordem que la presidenta local d’Iniciativa, Assun Reyes, havia reclamat que a l’espera de la modificació del ROM s’establissin mecanismes per facilitar la intervenció dels veïns als plens. Reyes va qualificar de ‘pantomima’ l’opció d’intervenir al torn de precs i preguntes, pels volts de la mitjanit.

