Recasens, vuitè de Catalunya

ciclisme_recasens.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
08/07/08 a les 18:57h
 |  1 minut de lectura
Secció: Ciclisme

El ciclista santcugatenc Eduard Recasens ha finalitzat en vuitena posició el Campionat de Catalunya de BTT, que aquest cap de setmana ha tingut lloc a Vilajuïga. Tot i començar segon, els problemes de mal d’esquena han fet retrocedir Recasens fins a la vuitena posició final.

David Lozano ha estat el vencedor d’una competició en la que el santcugatenc Eduard Recasens tenia moltes esperances dipositades. Però altra vegada el mal d’esquena ha condicionat el rendiment del ciclista local, que ha acabat sent vuitè de 60 participants.

Declaracions

Eduard Recasens

Eren tres voltes al circuit. Després de la primera volta anava segon, però a partir d’aquí el mal d’esquena em va impedir rendir al màxim

Aquesta setmana Recasens passarà un control mèdic per tal de determinar quin l’estat exacte de la lesió.