Recoder anuncia la total urbanització de les Planes i la legalització de Can Borull en aquest mandat

consell-planes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/11/03 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Política

El Consell de Districte de Les Planes s’ha constituït amb el compromís de l’alcalde que, durant l’actual legislatura, es completarà l’urbanització d’aquest sector. Lluís Recoder també ha assegurat que es treballarà per aconseguir la legalitat de Can Borrull, pas previ perquè el barri pugui gaudir també del procés de millora de Les Planes.

El consistori han tancat les sessions constitutives dels consells de districte a Les Planes. El regidor de Descentralització i el regidor Jaume Tubau assumiran, respectivament, la presidència i vice-presidència del consell. Durant la seva intervenció, l’alcalde ha deixat clar que Les Planes necessita una major inversió que la dotada durant la passada legislatura. Una actuació que es traduirà en l’urbanització completa del districte i així fer arribar els serveis bàsics que necessiten els ciutadans. En aquests moments, s’està elaborant el projecte tècnic, un document que intentarà no atemptar contra la butxaca dels ciutadans. Lluís Recoder:

La notícia de la futura urbanització del districte ha estat ben acollida per la majoria de veïns, tot i el desencant dels ciutadans de Can Borull que, primer, hauran d’esperar a la legalització del seu barri. L’alcalde ha remarcat que el consistori farà el que estigui a les seves mans perquè els afectats puguin viure en condicions:

Malgrat l’espera que hauran de viure els veïns de les 67 cases del barri de Can Borrull, el representant de l’entitat veïnal ha agraït a Recoder la feina feta, fins ara, pel seu grup. Parla Vicente del Castillo:

Aquesta voluntat de canvi tindrà un primer pas el dia 28 amb la reunió que els veïns de Can Borrull mantindran amb l’Ajuntament i el Consorci de Collserola per trobar solucions al seu problema. D’altra banda, l’alcalde ha anunciat que l’Ajuntament tindrà contactes periòdics amb la regidora del districte de Sarrià- Sant Gervasi de Barcelona per abordar els temes que afectin Les Planes. A banda del president i vice-president, el Consell de Districte de Les Planes està integrat per 5 representants de les diferents forces polítiques i per 6 veïns que són portaveus de la 2 associacions que hi ha al barri: Les Planes i Can Borrull. Pel que fa als representants polítics, el consell compta amb Josep Romero, per CiU; Neus Sotomayor, pel PSC; Eduard Pomar, per ERC; Assun Reyes, per ICV-EA; i Berta Rodríguez, pel PP.