Coïncidint amb el 13è Congrés Nacional de CDC, l’alcalde de Sant Cugat i diputat de CiU, Lluís Recoder, ha afirmat a Ràdio Sant Cugat que no va acceptar la proposta d’Artur Mas d’assumir una de les 6 vicesecretaries del partit perquè aquesta és una tasca incompatible amb la de l’alcaldia de la ciutat.
En una entrevista a aquesta emissora, Lluís Recoder ha reconegut que el secretari general de CDC, Artur Mas, li va oferir en el seu moment assumir una de les sis vicesecretaries de la nova executiva del partit, però que finalment va decidir refusar aquesta proposta. Segons Recoder, la seva tasca com a alcalde de Sant Cugat fa que no pugui dedicar-se a un càrrec com el que se li proposava.
Finalment, ha estat l’exconseller Antoni Fernàndez Teixidó qui ocupa la sisena vicesecretaria, d’Economia, Innovació i Treball.

