Recuperen 11 ordinadors robats en un institut de Sant Cugat

Els ordinadors formaven part del material recuperat arran de la desarticulació d’un grup criminal 

Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
09/09/25 a les 15:38h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els Mossos d’Esquadra van recuperar el passat 4 de setembre 11 ordinadors que havien robat d’un institut de Sant Cugat. Els ordinadors, juntament amb una gran quantitat de telèfons mòbils i altres ordinadors, es trobaven en dos immobles de Mataró, que funcionaven com a centre de recepció, processament, estafes i revenda de terminals mòbils i estaven a punt d’enviar-los a països estrangers.

Els ordinadors de l’institut santcugatenc, valorats en 1.600 euros havien estat robats el 6 de desembre del 2024. Per tal de dur a terme el robatori, els lladres van forçar una persiana i van trencar una finestra del primer pis del centre.

Aquesta investigació s’emmarca dins del pla Kanpai, una nova estratègia dels Mossos d’Esquadra enfocada en la lluita contra la multireincidència.