Responsabilitat i diàleg, peticions de les formacions del consistori a CiU

sant_cugat_-_nou_ajuntament.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
23/05/11 a les 11:51h
 |  2 minuts de lectura

Tots els partits amb representació al nou consistori han coincidit a demanar ‘responsabilitat i diàleg’ a CiU per administrar l’àmplia majoria absoluta obtinguda a les eleccions municipals d’aquest diumenge. De la seva banda, la federació nacionalista es referma en la voluntat de governar amb diàleg i fer una política de ‘mà estesa’. Durant la tertúlia ‘El Gall del Monestir’ d’aquest dilluns, els representants de les cinc formacions han coincidit que és necessària una reflexió per lluitar contra la desafecció política.

El copresident de la federació nacionalista, Jordi Puigneró, ha assegurat que la seva formació mantindrà l’estil ‘dialogant’ dels darrers quatre anys.

Declaracions

Jordi Puigneró

Ja hem demostrat una mà estesa important. Aquesta és la dinàmica a seguir; és positiu per a la ciutat.

El cap de llista del PP, Jordi Carreras, ha demanat que la nova majoria de CiU s’administri ‘amb responsabilitat’.

Declaracions

Jordi Carreras

Que serveixin el millor possible a la ciutat. Que estiguin a l’alçada de la confiança que els han donat els ciutadans.

El número 2 del PSC, Pere Soler, ha qualificat de ‘fracàs’ els resultats socialistes i emplaça la formació a fer una reflexió.

Declaracions

Joan Calderon

Esperem diàleg i responsabilitat. Per l’oposició seran quatre anys durs. L’esquerra ha de reflexionar.

El president i cap de llista d’ICV-EUiA, Joan Calderon, ha fet una crida a la ‘generositat’ de CiU de cara a exercir la majoria al ple. D’altra banda, Calderon és partidari d’una reflexió entre els partits d’esquerra.

Declaracions

Pere Soler

Hem entrat en una via morta. Hem fracassat, el nostre discurs no ha arribat. Cal ser conscients del que hem fet malament.

El ple s’obre a la CUP per primera vegada. El cap de llista de la formació, Guim Pros, s’ha mostrat ‘content i sorprès’ pels resultats i afirma que no variaran la seva concepció de la política.

Declaracions

Guim Pros

Seguirem amb la nostra tasca per mostrar que hi ha un altre model de ciutat per a Sant Cugat.

Els nous regidors ocuparan el seu càrrec dissabte 11 de juny, dia de constitució del nou plenari.