Els equips del Sant Cugat Esport hauran d’esperar una setmana més per poder utilitzar la ZEM Jaume Tubau segons el president del club, Llorenç Santasusagna. L’Ajuntament i l’empresa adjudicatària estan pendents del tancament d’obra segons Santasusagna.
Aquest diumenge estava previst que l’infantil A del Sant Cugat Esport fos el primer equip en disputar un partit oficial amb la nova gespa de la ZEM Jaume Tubau, però finalment no es podrà disputar aquest matx en aquesta instal·lació. L’Ajuntament i l’empresa que ha realitzat l’obra no han pogut tancar uns petits detalls burocràtics. El president del Sant Cugat Esport, Llorenç Santasusagna, afirma que es fa difícil d’entendre que després d’una presentació no es puguin jugar partits oficials.
Llorenç Santasusagna
El regidor d’Esports, Xavier Amador, ha confirmat a Cugat.cat que tots els equips del SantCu podran utilitzar la instal·lació a ple rendiment la setmana vinent.

