El cantautor Roger Mas ha portat aquest dimecres a la Sala Escenari del Teatre-Auditori un dels últims concerts de la gira abans d’engegar la gravació del seu nou disc, que serà un recull d’obres de poetes musicades. Precisament, l’actuació ha format part del
L’obra, que es pot llegir de forma independent a la discografia del solsoní tot i que també esdevé un complement per a aquesta, rep el títol d’una de les cançons de les quals Mas se sent més orgullós.
Roger Mas
L’actuació forma part del Festival Nacional de Poesia a Sant Cugat, afectat per la intervenció del govern espanyol als comptes catalans. Mas ha reconegut la dificultat que això suposa per al món cultural, tot i que no fa que disminueixi la motivació.
Roger Mas
D’aquí a tres setmanes Mas començarà a gravar el seu nou treball, alguns temes del qual ha avançat a l’escenari santcugatenc.

