L’atleta santcugatenc Eloi Rovira suma el seu setè títol de campió de Catalunya Absolut de llençament de pes i estableix un nou rècord català amb un registre de 17 metres i 59 centímetres. Rovira, tot i patir una pubàlgia, s’endú el títol amb una gran superioritat respecte dels seus rivals.
Amb molts problemes arribava Eloi Rovira al campionat de Catalunya. Una pubàlgia molt molesta ha afectat el ritme d’entrenaments del santcugatenc, però ni aquesta lesió ha impedit el gran triomf de l’atleta de la nostra ciutat. Nou rècord català amb una marca de 17 metres i 59 centímetres i setè títol. Eloi Rovira es mostra molt sorprès per aquest triomf.
Eloi Rovira
Rovira està pendent de les proves mèdiques per saber si podrà participar al campionat d’Espanya que es disputarà a Sevilla el 21 de febrer. Amb aquesta prova es tancarà la temporada de pista coberta.

