El llançador de pes santcugatenc Eloi Rovira finalitza cinquè al Criterium Nacional de Tenerife amb una marca discreta de 17 metres i 11 centímetres. El santcugatenc torna a participar sense l’embenatge a la mà per obligació dels jutges.
S’ha repetit l’episodi de l’Estatal de Sevilla. Eloi Rovira ha hagut de competir sense la mà embenada. Tot i dur els certificats mèdics, els jutges del campionat no han permès que llancés amb l’embenatge. El santcugatenc va fer 2 nuls i un llançament bo de 17 metres i 11 centímetres. Una marca que li va donar la cinquena posició del Criterium, tot i ser una de les seves pitjors marques personals. Els millors resultats els va fer en els dos llançaments nuls, en què va arribar als 18 metres. Rovira valora positivament haver fet 18 metres, malgrat no hagin puntuat a la competició.
Eloi Rovira
Amb el Criterium, Rovira dóna gairebé per tancada la temporada d’hivern de pista coberta. Només falta una competició, el Campionat de Catalunya, però el santcugatenc no sap si participarà. L’atleta del FC Barcelona reconeix que no ha estat un bon hivern esportiu i ara ja es prepara per la temporada d’aire lliure que comença al maig.
Eloi Rovira
El català absolut de llançaments es disputa el proper diumenge 11 de març a Mataró.

