Sánchez (Petanca Sant Cugat): ”El meu objectiu és ser campiona d’Espanya a llarg termini”

La jugadora ha analitzat la novena plaça al Català i la setzena assolida a l'Estatal

200707-petancasantcugat_font_petancasantcugatok_2020_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
06/10/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

La jugadora del Club Petanca Sant Cugat Raquel Sánchez ha explicat, al programa ”Esport en Marxa”, que vol ser campiona d’Espanya a llarg termini després de la brillant temporada. Sánchez ha finalitzat novena al Campionat de Catalunya i setzena a l’Estatal on ha participat per primera vegada.

Escolta-ho

Una temporada per a la història de Raquel Sánchez amb doble participació a nivell català i estatal. Sánchez ha dit que l’experiència de quatre dies a l’Estatal és inoblidable i que espera repetir la propera temporada. Segons Sánchez, jugar a petanca li aporta tranquil·litat i gaudeix molt dia a dia.