Les santcugatenques Sandra Tirado i Pilar Gorina, que ocupaven els números 5 i 6, respectivament, a la llista del PSC a les municipals acompanyaran Pere Soler i Francesc Aguilà a la candidatura socialista de cara el 27S. Tirado, que és independent, ha estat proposada per la sectorial de Diversitat i Nova Ciutadania i ocuparà el número 58 mentre que Gorina ha estat proposada per la sectorial d’educació i serà suplent 5a.
Amb aquests noms es completa l’aportació local a la llista que encapçala el primer secretari del PSC, Miquel Iceta. Aquests nomenaments són a proposta de les diferents àrees sectorials del partit i responen al seu pes i la feina feta en els respectius àmbits de treball, nouvinguts en el cas de Sandra Tirado i Educació en el de Pilar Gorina. El portaveu municipal, Pere Soler, destaca la presència de l’agrupació local al projecte socialista i assegura que volen anar més enllà del ‘simbolisme’ que suposa al tractar-se de números elevats i que ho faran amb implicació.
Pere Soler
Soler destaca la seva tasca en l’àmbit municipal com el valor que l’ha portat a formar part de la llista. Francesc Aguilà és el primer secretari de la JSC de Sant Cugat i la seva experiència en l’àmbit de Joventut és el que es busca en la seva elecció.

