La ciutat posa fil a l’agulla a la urbanització de
L’actuació, d’un milió i mig d’euros, ha de millorar les condicions de seguretat del pas de vianants i ciclistes per sota l’autopista. La licitació d’obres, a càrrec de l’INCASÒL, tindrà lloc entre finals de maig i principis de juny. Es preveu que els treballs comencin a finals d’aquest any i que durin set mesos. La primera fase de la urbanització, que aniria des de l’inici de la carretera a Rubí fins al Leroy Merlin, també va assumir-les la Generalitat
i va completar-se abans de l’aterratge de de l’empresa francesa. Ara és el torn d’actuar a la següent part de la via, concretament en el tram que connecta les dues rotondes a tocar de l’autopista. El tinent d’alcalde d’Urbanisme reconeix que les condicions que té aquest tram no són les adequades.
Damià Calvet
Calvet apunta que quedarà pendent urbanitzar el tram entre la rotonda del centre comercial i la coneguda popularment com la de l’hipòdrom. No obstant això, aquesta actuació no s’inclourà en el projecte per rellançar el sector de Can Sant Joan. Calvet afegeix que segurament l’equip de govern optarà per incloure la urbanització d’aquest últim tram en les càrregues a assumir per les empreses que s’instal·lin al sector del Turó de Can Mates Oest. Calvet ha parlat de les virtuts d’aquest sector a l’entrada de la ciutat.
Damià Calvet
La titularitat de la carretera de Rubí, la BP1503, és de l’Ajuntament. Fa tres anys, el ple en va sol·licitar el traspàs i la gestió.

