Sant Cugat acollirà la Campus Run el 26 de febrer

150718-cursafloresta_2015_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
11/01/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

Sant Cugat acollirà el 26 de febrer la Campus Run, la primera cursa solidària universitària amb sortida i arribada a l’Hospital Universitari General de Catalunya i amb un recorregut de set quilòmetres. La cursa està oberta a tot el públic amb un preu de vuit euros i les inscripcions s’han de formalittzar a Championchip.es. Un euro de cada inscripció anirà destinat al Talleret de Càritas Sant Cugat.

La UIC, la UPC d’Arquitectura, Esade i l’Escola Gimbernat són les quatre universitats que col·laboren en aquesta cursa, que començarà a dos quarts de dotze del matí a l’Hospital Universitari General de Catalunya. L’organitzador de la Campus Run, Javier Jáuregui, ressalta el caràcter solidari de la cursa.

Declaracions

Javier Jáuregui

És molt important que la ciutat doni suport a curses amb finalitats solidàries.

Jáuregui espera que la cursa arribi als 500 participants. Les inscripcions es tancaran el 23 de febrer.