Sant Cugat acull diferents partits de rugbi entre Catalunya i l’equip argentí San Isidro

rugbi_catalunya_guinardera_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
24/02/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

La selecció catalana amateur, la sub 18 i la sub 23 disputaran diumenge tres partits amistosos a la ZEM de la Guinardera davant l’equip argentí del San Isidro (CASI), considerat un dels equips de referència a Sud-amèrica. Catalunya sub 23 s’entrenarà dijous a les instal·lacions santcugatenques amb cinc jugadors del Rugby Sant Cugat a les seves files.

Pierre Lartigau, Lucas Roagna, César Ocampo, Iñigo Cucurull i Abraham Velázquez són els cinc jugadors del Rugby Sant Cugat que participaran amb la selecció catalana sub 23 davant els argentins del CASI.