Sant Cugat celebrarà el Dia Internacional de la Música amb una quarantena d’activitats

170614-presentacio-dia-de-la-musica.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/06/17 a les 16:26h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Sant Cugat es convertirà dimecres de la setmana que ve en un gran escenari per commemorar el Dia Internacional de la Música. La iniciativa s’estendrà en aquesta cinquena edició a sis places i carrers de la ciutat que acolliran gairebé una quarantena de concerts gràcies a 15 escoles i entitats.

Prop de 500 participants donaran forma a aquesta festa musical que enguany, per primera vegada, oferirà un Cant Comú de totes les orquestres joves i corals de Sant Cugat sota la batuta del director de l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat (OSSC), Josep Ferré. La coordinadora de la secció de música de la Taula d’Arts Escèniques, Gemma Navarra, ha expressat el desig d’omplir la ciutat de música.

Declaracions

Gemma Navarra

És important que la música no estigui en un lloc tancat sinó que tots els vianants, famílies, avis i nens es trobin la música al carrer. El nostre màxim objectiu és fer gaudir els ciutadans.

La tinenta d’alcalde de Cultura, Carmela Fortuny, ha destacat la força de la unió entre diferents disciplines.

Declaracions

Carmela Fortuny

Amb aquests projectes t’adones que unir la cultura a la dimensió social, com la participació, la creació i l’enfortiment de les nostres disciplines, ens fa ser molt grans. El dia 21 serem molt grans i el Dia de la Música el farem sentir aquí i arreu del món.

Els concerts començaran a les sis de la tarda a les places d’en Coll, Octavià, Quatre Cantons, Doctor Galtés i al carrer de Valldoreix amb el carrer de Sant Bonaventura. Les activitats continuaran dijous amb la 3a Festa de La Pua que proposa música a partir de dos quarts de vuit del vespre a la terrassa del Casal Torreblanca.