La presidenta de Sant Cugat Comerç, Mª Eulàlia Egea, ha alertat del tancament de 7 botigues a la ciutat en els darrers mesos. Per evitar situacions d’aquest tipus, l’entitat té previst demanar a l’ajuntament la creació d’un Pla d’Ordenació d’Equipaments Comercials.
Un total de 7 comerços s’han donat de baixa a l’Associació de Comerciants del Centre. La seva presidenta, Maria Eulàlia Egea, ha explicat un dels motius de tancament es la falta d’aparcament al voltant d’aquestes botigues. Segons Egea, l’accesibilitat als establiments és un factor clau a l’hora d’anar a comprar. Una feina que, sovint, es veu agreujada per la gran quantitat d’obres que hi ha a la via pública. D’altra banda, Egea reconeix que els elevats preus dels lloguers dels locals també han provocat el tancament d’aquestes botigues:
La presidenta de Sant Cugat Comerç, Mª Eulàlia Egea, considera que l’Ajuntament ha de posar remei a aquests problemes. Des de l’entitat local, es proposa la creació d’un POEC, un Pla d’Ordenació d’Equipaments Comercials que reguli l’establiment de botigues. Segons Egea, un instrument com el POEC permetria que els diferents sectors tinguessin les mateixes oportunitats en el mercat:
A banda del tancament de comerços, Sant Cugat Comerç ha alertat que alguns establiments es fusionen en un de sol.

