Sant Cugat ha acomiadat la seva participació a la campanya ‘La Mediterrània, cruïlla de pobles’, que promou el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, amb una festa a la Casa de Cultura. La trobada també ha servit per cloure la mostra que el Taller Triangle ha fet a diverses botigues abordant el tema de la pau i la justícia com a pilars de la cultura mediterrània.
Un tast de menjars típics del Marroc ha reunit a totes les persones i entitats que, en els darrers 12 mesos, han organitzat activitats dins la campanya ‘La mediterrània, cruïlla de pobles’. Aquesta iniciativa, impulsada pel Fons Català de Cooperació, s’està realitzant a diverses ciutats catalanes i també a ses Illes. A banda de proclamar-se ‘ciutat mediterrània’, Sant Cugat ha acollit diverses activitats relacionades amb la cultura de la Mediterrània com exposicions, xerrades i degustacions. La darrera d’aquestes iniciatives ha estat una mostra del Taller d’Art Triangle, anomenada ‘Mar Blau’, que es pot veure fins dilluns als aparadors de diversos comerços del centre. Escoltem la valoració de la regidora de Serveis Personals, Àngels Ponsa:
Alumnes de 6 a 12 anys del taller d’arts plàstiques Triangle han elaborat els treballs que configuren aquesta exposició. Segons una de les professores, Dolors Serra, el centre sempre està obert a propostes originals:
L’Ajuntament de Sant Cugat ha col·laborat, al llarg d’aquest any, en la realització d’aquestes activitats amb una aportació de mil 200 euros.

