24/04/18 a les 20:27h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
Sant Cugat és la primera ciutat de la demarcació de Barcelona i la segona del país, per darrere de Lloret de Mar, que més ha crescut en habitants en els últims 20 anys. Així, a finals dels 90 hi havia 50.000 veïns, que contrasten amb els gairebé 90.000 que hi ha actualment, el que suposa un creixement del 90%. Són dades extretes de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) que ha reflectit el portal d’informació econòmica Businessinsider.es.
Tags:
