Sant Cugat obté dos certificats que verifiquen el sistema de gestió ambiental

certificat-iso.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
10/04/08 a les 13:15h
 |  1 minut de lectura
Secció: Medi Ambient

L’Ajuntament ha obtingut aquest dijous els certificats de gestió ambiental ISO 14001:2004 i EMAS que reconeixen que el consistori minimitza l’impacte ambiental dels seus serveis i que aposta pel desenvolupament sostenible. L’empresa Applus+ i la Generalitat han estat les encarregades de verificar que el sistema de gestió ambiental de l’Ajuntament és conforme a la normativa que marquen aquests dos certificats.

Les dues certificacions abasten dos àmbits de l’Ajuntament com són els treballs en oficina, manteniment i neteja del nou edifici municipal. A més, reconeixen les activitats que desenvolupa el servei de paisatge i verd urbà. La directora general de Qualitat Ambiental de la Generalitat, Maria Comellas, ha explicat que aquests certificats només el tenen 17 Ajuntaments catalans.

Declaracions

Maria Comellas

La certificació ambiental EMAS la tenen poc ajuntaments.

L’alcalde, Lluís Recoder, s’ha felicitat per aquest nou certificat i ha destacat el seu aspecte pedagògic.

Declaracions

Lluís Recoder

Tenen un efecte pedagògic i tenen molt valor per a la ciutadania. L’Ajuntament ha de donar exemple.

Fa cinc anys, l’Ajuntament ja va rebre una altra certificació de qualitat ISO pels seus serveis d’atenció ciutadana.