Sant Cugat, punt de trobada per debatre l’estratègia de futur de l’economia social i solidària d’una cinquantena de municipis

La ciutat ha acollit l'Assemblea de la Xarxa de Municipis (XMESS) amb l'objectiu de reforçar la col·laboració entre municipis i Generalitat

250404-grups-treball-trobada-municipis-ajuntament-sant-cugat-a-premsa-ajuntament.jpg
Durant la jornada s'ha fet una dinàmica de treball en grup / Foto: Premsa Ajuntament
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
04/04/25 a les 11:56h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’Ajuntament de Sant Cugat ha estat l’escenari, aquest dijous, de l’assemblea ordinària de la Xarxa de Municipis per l’Economia Social i Solidària (XMESS), que ha reunit una cinquantena de representants polítics d’arreu del país. Aquesta trobada anual ha tingut un doble vessant: d’una banda, una jornada de treball entre càrrecs electes per compartir estratègies i experiències, i de l’altra, l’assemblea ordinària de la xarxa, on s’han presentat les línies de treball per al 2025. La trobada ha servit per debatre l’estratègia de futur de l’economia social i solidària i per reforçar la col·laboració entre municipis i Generalitat.

Per part de l’Ajuntament de Sant Cugat, ha participat en la trobada el tinent d’alcaldia de Drets, Dinamització de la ciutat, Comerç i Seguretat, Bernat Picornell, que ha destacat la importància de formar part d’una xarxa com la XMESS. “Sant Cugat es va incorporar a la XMESS l’octubre passat i ho vam fer amb la voluntat clara de sumar-nos a un moviment transformador. L’economia social i solidària no només és una eina per construir una ciutat més justa i cohesionada, sinó també per generar activitat econòmica arrelada al territori i compromesa amb les persones”, ha dit el regidor d’ERC.