Sant Cugat se suma a la Setmana Europea de l’Esport amb activitats per a totes les edats

Del 23 al 30 de setembre, l’OMET organitza jornades de portes obertes i caminades per fomentar l’activitat física i un estil de vida saludable

180622-esport-carrer.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
22/09/25 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

Sant Cugat participarà activament en la Setmana Europea de l’Esport, que se celebrarà del 23 al 30 de setembre, amb un programa d’activitats obertes a tota la ciutadania. L’Ajuntament, a través de l’Oficina Municipal d’Esports per a Tothom (OMET), organitzarà jornades de portes obertes als programes d’Esport Escolar, Joves i Activitats Físiques per a Adults i Gent Gran. A més, s’han previst dues caminades de nivell inicial.

La iniciativa, impulsada per la Comissió Europea i promoguda a Catalunya per la Generalitat, té com a objectiu fomentar l’activitat física i els hàbits saludables per combatre el sedentarisme. El ventall d’activitats inclou propostes per a totes les edats, des dels infants d’I3 fins a la gent gran. Per participar en les activitats dirigides a adults i gent gran, així com en les caminades, cal inscriure’s prèviament enviant un correu a omet.inscripcions@fundesplai.org.

Tota la informació, al web de l’OMET.