Sant Cugat ha mostrat de nou el seu rebuig a les violències masclistes i, en concret, contra la violència vicària amb el cas de les nenes desaparegudes de Tenerife. L’Ajuntament ha convocat un minut de silenci amb representants polítics i treballadors municipals i s’ha penjat la pancarta amb el lema ‘El masclisme mata: barrem-li el pas’. L’alcaldessa, Mireia Ingla, ha posat sobre la taula la importància visibilitzar totes les violències masclistes, que tenen “moltes cares”.
“Un home que exerceix violència masclista no pot ser un bon pare”, ha assegurat l’alcaldessa, que també ha insistit en la necessitat de conscienciar la societat, amb les institucions al capdavant, per ser “més pedagògics que mai” i acabar amb aquesta xacra.
Minut de silenci davant de l’@ajsantcugat contra les violències masclistes, en totes les seves formes #SantCugat @mireiaingla @juntsxstc @ercsantcugat @Cugat_Psc @Cs_Santcugat @cupsantcugat pic.twitter.com/Ki5k3QXDmI
— Cugat Mèdia (@cugatmedia) June 14, 2021

