Sant Cugat tindrà un protocol de seguicis festius aquesta Festa Major

seguici-sant-pere-localpres.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
20/05/16 a les 18:29h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

La ciutat disposarà aquesta Festa Major d’un protocol de seguicis festius. Així ho portarà a aprovació el ple municipal d’aquest dilluns després del treball conjunt de l’equip de govern i la Coordinadora d’Entremesos de Sant Cugat. La proposta, que vol posar en valor la cultura tradicional del municipi, pren com a model protocols ja aprovats a Vilafranca, Valls i Sitges. La norma s’aplicarà a tots els seguicis de Festa Major: al d’inici de festa, a les albades de Sant Pere, al seguici de Sant Pere i al Paga-li Joan.

L’aprovació d’aquest protocol és un dels objectius de l’any de la Coordinadora d’Entremesos de Sant Cugat. Precisament, la portaveu adjunta del govern, Carmela Fortuny, afirma que aquesta proposta és la consolidació de molts mesos de feina conjunta amb la Coordinadora d’Entremesos.

Declaracions

Carmela Fortuny

Vull posar en valor que aquest és un treball que s’ha fet conjuntament amb la Coordinadora d’Entremesos. Un treball que ens ha portat mesos de feina, però que finalment es consolida amb aquesta proposta de protocol de seguicis.

Fortuny ha anunciat que, en paral·lel, també s’editarà un llibret del seguici amb fotografies d’edicions passades per ‘donar al seguici la visibilització que necessita’.