Exhibició ofensiva del SantCu amb golejada davant l’Atlètic Vilafranca

Els santcugatencs superen (4-0) el conjunt vilafranquí

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
07/03/26 a les 21:21h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

El primer equip masculí del SantCu ha superat (4-0) l’Atlètic Vilafranca a la jornada 21 del grup 3 de la Primera Catalana de futbol. Guillem Benet, amb un hat-trick, i Ruben Pérez han certificat una còmoda victòria del conjunt vermell-i-negre. Els santcugatencs es consoliden a la segona plaça i ja pensen en la propera jornada quan rebran l’actual líder, el Martorell.

Vint minuts brillants

El SantCu ha disposat d’una primera ocasió a través d’un córner. Guillem Benet, al minut 10, ha obert la llauna i ha posat en avantatge als santcugatencs. El setge local ha continuat i novament Guillem Benet ha fet segon en només setze minuts de joc. Els vermells-i-negres han continuat insistint, però sense encert. El primer temps ha finalitzat amb un merescut 2 a 0.

Efectivitat vermell-i-negra

A la represa, el Vilafranca ha tingut més profunditat, però un autèntic golàs de Guillem Benet, que ha signat el seu hat-trick particular, ha deixat trencades les esperances vilafranquines. Els locals encara han gaudit de més ocasions i amb errades clares. Ruben Pérez ha fet el quart i definitiu gol tancant el triomf del SantCu.