SantCugatCreix seguirà apostant per l’E4S, però sense el suport de l’Ajuntament

La plataforma lamenta que l'E4S deixi de ser el programa municipal de valors

190605-santcugatcreixfidecurs_font_cugatcat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/10/19 a les 08:35h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

L’associació esportiva SantCugatCreix ha emès un comunicat on lamenta que l’E4S, Cartà Ètica de l’esport santcugatenc, deixi de ser el programa municipal de valors. La decisió, segons la plataforma esportiva, s’ha pres de mutu acord amb l’Ajuntament després de la reunió mantinguda aquest dimarts amb l’alcaldessa, Mireia Ingla. SantCugatCreix retornarà a les activitats aquest octubre per ‘seguir potenciant la vessant educativa de l’esport ‘, segons la plataforma. L’Ajuntament deixarà d’aportar els 20.000 euros per aquest projecte que atorgava a través d’un contracte entre les dues parts.

Tornar als orígens

SantCugatCreix retorna al seu origen com a programa formatiu de SantCugatCreix obert a clubs i seguirà potenciant les diferents activitats, però sense l’acompanyament de l’Ajuntament. La plataforma esportiva ha explicat que SantCugatCreix no veu possible seguir dedicant més finançament propi a un programa municipal, però seguirà de manera autònoma tirar endavant aquest projecte per quarta temporada consecutiva. El president de SantCugatCreix, Mauri Benito, avança que seguiran apostant pel projecte i pels beneficis que té per a l’esport santcugatenc.

Declaracions

Mauri Benito

L’Ajuntament iniciarà un període per analitzar els resultats del programa E4S.

Temps de reflexió

L’associació esportiva també ha avançat que el nou govern els ha dit que ‘iniciarà una fase d’estudi tècnic del sistema E4S per entendre el possible impacte del programa en l’esport de la ciutat’ abans de reprendre el sistema de nou com a programa municipal. La plataforma també ha avançat que estan oberts a seguir treballant plegats en un futur per continuar una col·laboració entre entitats esportives i administració municipal que consideren pionera, i així ha estat reconeguda tant a nivell nacional com internacional.

Projecte aglutinador

El programa E4S de SantCugatCreix aglutina 23 entitats amb més de 4.000 esportistes. Els quatre fundadors de la plataforma són el Club Voleibol Sant Cugat, el Patí Hoquei Club Sant Cugat, el Clb Rugby Sant Cugat i el Juniior Futbol Club.