El Primer Saló de l’Habitatge de Sant Cugat, que s’havia de celebrar a l’abril, s’ha aplaçat sense data prevista perquè la majoria dels expositors no tenien una oferta consolidada. A més, la iniciativa havia despertat l’interès d’immobiliàries i promotors de fora de la ciutat, cosa que ha obligat als organitzadors ha reformular el disseny del saló.
L’empresa Publicitat i Edicions Comunicació és l’artífex d’aquesta fira immobiliària que pretenia ser un aparador de les ofertes i les promocions actuals que es duen a terme a Sant Cugat. Els organitzadors s’han vist obligats a replantejar-se el projecte després de comprovar que bona part dels 50 expositors no comptaven amb una oferta ‘prou sòlida’ de cara als visitants. Ho explica Clara Espasa, de P & E Comunicació:
El Saló de l’Habitatge, que reunia l’oferta immobiliària de Sant Cugat, ha captat l’interès d’empreses de tota la comarca que s’han mostrat molt interessades en participar en la fira. Aquest imprevist i el nou context polític a nivell estatal, ha portat als organitzadors a pensar noves fórmules que converteixin el saló en una iniciativa que s’adapti a les pretensions de tots els agents implicats. Clara Espasa ha explicat que val més esperar fins que el Saló estigui ‘ben planteja’ abans de fer-lo de manera precipitada:
El replantejament del projecte, que s’estava gestant des de fa 8 mesos, determinarà quan i on es farà el Primer Saló de l’Habitatge de Sant Cugat, així com la durada del certàmen que en principi s’havia de celebrar els dies 2,3 i 4 d’abril.

